Ellen érv ...

2010.07.13. 11:01

Pedofil

ellen érv arra hogy több faszt fogott mint kilincset

szóval ilyenekkel jöttem elő

ezzel

támadtam

de azok a levelek már nincsenek meg

Szilvinek megvannak

megvannak

ő adta az ötletet hogy mentsem le tőle van

tud ő ezt azt

csak azt nem tudja merre van az arra

és

jút eszembe jút

mondtad

neked mindened megvan közmondás

szerbül szerb nyelven mondtad

és..- jól leszoptattalak mert nem tudtam mit mondasz

azt mondtam hogy kiszophatod a faszamat

milyen ember vagyok mondtad

igen vagyok

félreértésből de az vagyok

egy "ízé"

most találtam az angolban az "ízé" szó

megfelelőjét

röviden egy szóban szórakoztató

hogy

ilyen van

az

angolban

épp az angolban

ki gondolta volna

hát

valaki kigondolta .

nah

parafilia

vagy miről volt szó pedofilia

ezzel kezdtél sértegetni amikor azt

mondtam hogy több faszt fogott mint kilincset

és hogy annyi fasztól így meg úgy

pedofilia

nah

ezt mondtad

koncertem megint elhalasztva

holnap lenne

szerelmes lettem

ezt így elmondtam

azt hiszem e miatt szívta fel Hollandus a vizet

azt mondta gyermek te gyermek

de előbb azt mondta jó hogy szerelmes lettem

mert ott a sok jó nő

és mások csak úgy mennek el mellette

vagyis a sok jó nő mellett

aki író az író

nah

ez van

ez van

írok

mondtam hogy kicsi költő vagyok

és hát ez sem esik meg velem többet

hogy szerelmes legyek

tanulj tinó

ökőr lesz belőled

belőlem vagyis

nem vagyok ökőr

költő vagyok

nem vagyok költő

ökőr vagyok

szabad választanom

vagyok

nem gond

nem problémázok

de ilyen

ez van

egyébként kocsmatöltelék lennék

ha nem lenne ez a

nah

mi az

mi ez

mi az az ez a

a

a

lényem

ha nem lennék agresszív

sérült

stresszhormonrendszer

sérült

idegrendszer

bolond vagyok

inkább ülök itthon és írom amit írom amit írom amit írom írom írom írom

továbbá írok írok írok írok

azt mondod még hogy nyugodt vagyok

hát nyugodt

eleinte mondtad

Szilvia mondta

ilyen neve nem minden lánynak van

egy olyan ilyen amolyan frissen várossá nyilvánított helységben mint Temerin

nahát megkaplak én ott

szóval elkaplak

és jól jól megbaszlak jól

tudod te

úgy ahogy megbasztalak traviánon skypeon

meg mindenhol ahol elkaptalak

megbaszom

ahol elkapom

de

csábít is

nem csak úgy

csábít csábít azért mondja hogy unatkozik

punnyad

habár ebben van valami igaz

de

ha

mindened megvan

úgy látszik kevés

kevés ez a minden

nem elég a minden kevés

egy fasz kell

kell neked mindíg legyen

kéznél legyen mindíg egy fasz

amit szopogass nyalogass

dughass magadnak

dugdoshass

bizonyos lyukakat bedugni

hogy

ne legyen huzat

nem bírja

a huzatot

nem bírja úgy látszik nem bírja a huzatot

nem bírja

nem bírja..

 

Vajon leírtam mindent ?

Mindíg azt hiszem hogy mindent leírtam

és hogy holnapra nem marad

holnapra

nem marad semmi

egy ilyen iszony van

hogy kifogytam

iszonyodom attól

kifogyhatok

nem fogyok ki soha

optimista vagyok

ott az Isten

itt van

még mindig

nem lettem volna író meg művész ha Fütyülőék el nem zavarják

vagyis Fütyülő

szó szerint elzavarta a havereimet

a szülinapomon bejött és elkezdett otrombáskodni

többet nem is tartottam meg

de

nah

ne vegyétek nagyon

zokon

tőlem

ha

egyszer  ezért még esetleg

felakasztom

  Fütyülőt

a

körtefára .

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr642148591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása