Mondod ezt te, aki még mindig írkál? Csak nem tudom minek :D Mondtam h hagyj már...
____________
rossz csont írta:

Nehogy írjál ..Jó lenne ha nem is írnál legalább vagy 3 hónapig ...:)

HellGirl írta:

mi nem érthető azon h NE írj? :D mondtam már h hagyj... tényleg ennyire nehéz felfogni?!
kül simán kibírom h ne olvassalak, de tudod nem ülök egész nap a gép előtt h a leveleidre várjak :D skypeon letiltottalak, mert már elegem lett, de travival nem tudok mit kezdeni. itt örökké zaklatsz, és már nagyon elég :P
MH-nak hiába is szólnék h zároljon, mert attól még tudsz levelet írni :D más ötletem meg nincs... max ha nagyon beteleik a pohár, majd törlök :P nincs kedvem naponta olvasni minden baromásgot tőled. elborzaszt a gondolat h 3 nap akár 100 üzenetet is képes lennél írni. ez nem normális... mit akarsz még?

 


____________
rossz csont írta:

Na még ezt h legyen 10. ...:D

már miért oldoználak? azt mondtad vagy 3 hónapig ne is írjak. akkor mi értelme feloldozzalak? :D
kül jó lenne ha nem írogatnál itt már. valamit lépnem kell, ha mégis. csak még ki kell találjam h mi legyen :D nem szívesen törlök... na de agyalok még ezen.
____________
rossz csont írta:

Még 1000 levelet is képes vagyok írni azt képzeld el ...:D
Inkább akkor oldozz fel a skypeon jobban jársz te is én is :D:P
____________
HellGirl írta:

 

Na látod segítettem azon h jobb zenét írhass :D Most te is segíts nekem... Azzal h nem írsz :P De tényleg... Rossz h travira beírsz egy csomót. Nem szívesen mondom, de lehet fel kéne oldajalak skypeon :D De csak ha itt békén hagysz, és nem írogatsz ide. V másik megoldás is van, de annyira gonosz nem akarok lenni :D Szóval ha akarod feloldalak, de ide soha többet ne írj akkor.
____________
rossz csont írta:

Gyere már mert kinyílt az agyam tőled :D szóval a baszástól :D szóval még kell :D de komoly ilyen komlikált és ekkora terjedelmű zenét mint most az előbb még nem írtam soha és még jó is ...

 

HellGirl írta:

Nekem! Szóval NE írj ide! Ott van skype, fel lettél oldva...
____________
rossz csont írta:

De mégis ...kinek nem tetszik ?:D
____________
HellGirl írta:

Mondtam h ne írj ide. Megígérted....
____________
rossz csont írta:

Nem tudom miért nem támad ma senki :D persze rajtad kívűl :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr42147914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása