Állat orvos

2010.07.16. 14:56

Dobos

doboló

doboló amatőr

miatt

áll erdő

állat orvos

ez az állat áll erdő felől

hát nem vagyok olyan komoly mint egy apa két gyermekes

de

nem vagyok gyermek

ezzel

nem hívtak el

koncertezni

állat orvos ki amellett dobol hogy orvosként rendel

két kis gyermeket nevel

nem művész

Hollandus művész

túl nagy hogy

észre vegye a szart

amiben van

túl nagy színész

előadó

nem nagy zeneszerző

nem baj ...

 

Hasonlatom

amikor

Mozartot Marylin Mansonhoz

hasonlítom

hát

nem mondom

gyenge hasonlat

volt

elismerem

mert

miért

azért

mert.

 

Szóval az állatorvos haver

és a felesége sem

 

úgy énekel mint egy repedt

hangja mint

egy

repedt fazék

finoman

hangszállat félt

ügyelni

kell persze

de akkor miért nem nézi inkább  ..

 

Nah és

akkor hogy lényegre térjek

szex

baszás

baszó társ

Szilvike kedves

kedves baszó társam Szilvia

Szilvikém

hát te is

amikor

benkő izét akartál faragni belőlem

de nem ez a

a

az

hogy

most .

 

Használt a szex

mert

nem voltam totál

épp

nem voltam egészen magamnál

annyi absztinencia

és talán nem is az

de nem tudtam milyen egy lány

milyen egy nő

milyen szagú milyen ízű

 izé

pedig talán láttam még pinát

csak nem kommunikált

nem kommunikáltam

nem beszéltem

lánnyal nővel

baszás baszás

úgy látszik nem kielégítő

most már elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr332155687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása