nem akkora

2010.08.20. 21:34

 
 

Másokkal
nem akkora faszfej
mint például velem
velem különösen faszfej
és
szóval
és
és
és
még ha
paraszt is
meg
meg
meg
és
és
és
cigány is
vannak kérdések amiben tágabb látóköre
mint nekem
annyi
hogy nem ember
merthogy hát nem ember
de
én
sem
vagyok
ember
viszont
én
sokat dolgozok
annyit dolgozok pont mint egy ember
emiatt
nem
látok annyira tisztán ...

 


Igen

Fütyülőről volt szó ...

Róla beszélnek .

 

példa

ezt sem vagyok hajlandó felfogni

hogy

velem

hogy lehet

szóval hogyhogy

velem nagyobb faszfej

na ezt nem nyelem le

nem vagyok túl intelligens

most igen

pillanatnyilag

mert Józsi hozott egy sört

Szombathelyről

ha

iszok

egy

kicsit

mingyár

jobban gondolkozol

végezetül

mégis

csak egy kis faszfej

akinek

vagy amilyen ilyen kis gecinek nem szívesen engedem meg

hogy lakozzon bennem

szóval ahogy mondtam

a gondok nem múltak el

és

nem is múlnak el

soha

az

életben

egy ilyen takony rom paraszttal

hát

az Isten

és a

keresztényi jóindulat

és

vezéreljen

amikor

a

faszát szét rúgom

ámen

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr1002235946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása