Irhatok írok rock

2010.09.24. 14:41

Írhatok megint 2010-09-24 14:33:18
péntek
 
  Megint írhatok
mert ebédeltem
anyu féle* fajta improvizált kaja
ami
ma kivételesen
mert általában nagyban irtózatosan improvizál
egyébként valószínű szeretem ahogy főz ám
néha olyanokat kever

írhatok
arról van szó csak nem
nem
tudom miért írok
ha már nem vagyok költő
volt költő
vagyok
ahogy
vannak "holt költő"-k
így én most "volt költő" vagyok
költő volt a szerencsétlen
mondják majd és

következik
ami
következni szokott
tudod miért írok
ebéd után nem jó felállni egyből
álljon fel a faszom
rögtön ebéd után
én nem
lefeküdni szintén nem ajánlatos hát akkor mi a faszomat

szóval
mit csináljak
írok ebéd után akinél otthon család van miegymás beszélget ebéd után
én
tekergő
senkiházi
írok
én
írok
ám

de

nem is mondtam hogy
nem írhatok
nem írhatok mert nem tudok írni nem tudok írni mert nem lehet írni lehetetlen

lehetetlen
lehetetlen lehetetlen
ezt most gyakorolom egy kicsit lehetetlen lehetetlen

nincs lehetetlen

csak tehetetlen

tehetetlen tehetetlen ezt is gyakorolnám

de nincs időm mert kell írni
szóval de
hol is
tartottam hogy nem lehet hát nem lehet de valóban
tényleg nem lehet azért nem lehet mert olvassák
nem csak te
nem a közönség más más olvassa más is
mások is olvassák
olyan mint a belügy vagy cenzúra de most persze nem az mert demokrácia van
felszínen az igaz de nem szóval nem a belügy
másra gondoltam
az olvassa akinek nem kéne olvasnia
egyszerű
lehet
talán
olvassa olvastatja belügy is
így is úgyis
mindenki tudja hogy mivel foglalkozok csak tegyenek szemüveget
ne rontsák a szemeiket
én is kell aztán vegyek
ám írni könnyebb mint olvasni írni nem kell szemüveg
ha mondom
írok írok rock
oda sem nézek
nem kell oda nézni közben kaparom vakarom
nyakamat hasamat fejemet zavarom
orrba zavarom ezt a tejest
hozza a tejet
Mérából
és itt mesél ...

levonva lényeg
volt költő
írni nem lehet .

Ezért ennyire rövid
hát
...
De hogy
hát
tényleg nem egy Toldi Miklós .
..
Most írjak még ?

Mit csináljak ?





* nincs ilyen a magyar nyelvben hogy "féle" ? tudtommal van ,mindjárt összeveszek a helyesírás ellenőrzővel folyton aláhúzza nekem ezt hogy "féle", hát mondja meg ha valaki aki tudja, légyszíves ?!?

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr562320316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása