Kretén

2010.10.03. 12:58

Kretén kretén


intelligens intelligens.


Két különböző dolog

-vagy dolog ?

Ha nem dolog akkor valami más

de hogy különbözik egymástól

teljesen eltér

nem csak különbözik

teljesen egymásnak ellenszegülő

de nem tudom ha tényleg dolog mert ez tény hogy antagonisztikus fogalmakról van szó

azt sem tudom hogy  fogalmak
fogalom
az
fogalom
lefogadom
fogalom
fogalmakról van szó
fogalmak
dehogy
miket beszélek
értelmes emberekkel
csak most kezdtem el
értelmes emberekkel
ismerkedni
most

tegnap nem ma
tegnapelőtt
még jobb

nagyon jó nagyon jól vagyok

onnan tudom

eddig idegenkedtem értelmes igenektől
régi
barátaim is értelmes emberek
kivéve amelyik nem
azoktól
nem
idegenkedtem
azoktól
az
az
zsidó
cigány
veszélyes
Fütyülő
most is beszédes
beszél
magában beszél
aproponak szánja
nekem
hogy miért
mert
azért szavalok szobában bent
azért szavalok
művészetet gyakorlok
Fütyülő
nem tudja
primitív
társadalmakban művészet
nuku
ahogy ő mondaná
Fütyülő
én kicsi kis Fütyülőm ...

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr762341447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása