Elneveztem ...(Fütyülőt)

2010.10.11. 15:21

Elneveztem
hát elneveztem jól tettem
vagy rosszul tettem
hát
ezzel
vajon
ezzel segítettem neki
segítettem neki vajon ezzel
vagy ártottam neki
ezzel vajon
tejen és vajon
ülök Hawaiin
és majd
gondolkozom
ezen
jól vagy rosszul
jót vagy rosszat tettem
jót rosszat cselekdtem
vele
velem
veled
velünk
veletek
velük.

Három lehetetlen eset lehet lehetséges
vagy jót
vagy rosszat
vagy semmit nem zavar .

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr942363045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása