Még egy baromság

2010.07.13. 15:27

Amit megtanultam Szilvitől

tőled

vagy átvettem

hogy egész nap fennt ülök

fent tudok ülni

addig azt nem tudtam

azt nem tudtam

mennyit tudok fent ülni

nem tudtam

nem próbáltam

nem tettem próbára magam

marhaság

baromság

az igaz de fontos lehet

azt tudtam hogy az utcán kint tudok ülni

viszont

este bemenni valamelyik kocsmába

bebaszni

aztán reggel körül valahogy haza kúszni

de hogy egész nap az íróasztal vagy számítógép mellett

nah még ezt és több ilyen

sületlenséget kellett bevegyek ami

persze hogy hasznos lehet

de már úgy unom ezeket

nah és

hát elgondoltam hogy nem ártana nekem egy ilyen mindentudó

itt a zsebemben hordanám

hordozható

nem is két lábon járó lexikon

gondolkozni ugyan

nem tud

de azt minek is

hisz itt vagyok én

az ész

és a tudomány

elég ha van pinád

és kész

is

meg van minden

meg vagyunk .

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr982149279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása