Ez az

szóval

ez ez

ez

amit írok

ez

"valós tényekre építő ..." stb.

ezt a kolozsvári Helikon irodalmi folyóiratban és a kolozsvári  Szabadság nevezetű  napilapban olvastam magamról ...

úgyhogy...

Szóval nem tiszta blöff ...

 

 

De nah

ez az

és

ez ez

és minden

de az is hogy

egyszer volt Budán kutya vásár

mert

többet sem jelentem meg

lapban ahogy elmondtam

kinyílvánítottam bizonyos politikai nézeteimet

többet sem

egyszer volt

hol nem volt

egyszer

igaz volt

de hol van már a hó

tavaly

nem tavaly volt még réges régebb volt

hol van már a szánkó

amivel nagyapám szánkózni tanított

eladtam

házzal együtt

megittam

a

szánkót

nah

szürrealista

materialista

nagyapám baszottul megtanított inni

jól tette .

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr62149328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása