Kánikula 2010-08-05 15:23:26
csütörtök
 
  kihasználom
előbb elkezdtem másik blogba
ezentúl ide írok
átbaszom oda
átdobom
áthelyezem
nem leszek szófukar..

Kihasználom kánikulát
kánikulában
zenélni
hát
nem
szóval nem
nem és nem ha nem hát nem zenélek
így is lefogytam kánikulától olyan könnyű vagyok
vagyis
úgy érzem mintha
úgy érzem mintha
mintha
lefogytam volna
mert azért ezért mérlegre még nem álltam fel
csak faszom állt fel reggel
igen
most
már átmentem
szerelmes lettem
zenész lettem
költőből feltámadtam
nem alszok
tevékenykedek
szorgalmas lettem
nem vagyok az a te tekergő
te gazember
dolgozok
fetrengtem eleget
részegen kocsmákban padlón feküdtem
árokban bozótban mocsárban sárban szarban
szar mellett szartam

igazad volt Szilvinek igaza volt igazad volt
láss csodát helyesírás javító kijavított nem faszam hanem faszom
te is ezt mondtad
de tényleg ez mindent tud
hogy honnan lehet épp mindent tudni
ki hitte volna
ki gondolta volna
nekem eszembe sem jutott volna
hogy "faszam" nem helyes
ám
beszélek
beszélek
be beszélek
sokat beszélek
és
szóval
rengeteg szó van
ami helytelen
az én magán szógyűjteményemben
itt a fejemben
nem helytelenül
de nem is helyesen
nincs meg
alap
iskola
én mentem
jártam volna iskolába
jártam is iskolába
legalábbis azt hittem hogy az iskola
és jártam jártam mentem
dehogy hittem
ami után Kürthy Kati elment a 15-ösből
én is elmentem
ló fasz maradt
ló fasz volt nem iskola
leléptem
elméletben
gyakorlatilag kijártam a hét és fél évet
a nyolc osztályt majdnem még amennyit nem lógtam el nyolcadikban mert elkezdtem
lógni
de nem
nem nem
nem nem kezdtem el még lógni
csak késtem
egyre többször
tizennyolc késésem volt második évharmadban úgy emlékszem
levontak egy jegyet
Csöpi szar ének-zene tanárnő
fos
levonta magaviseletemet..

Milyen neve van, Szilvia ...

levonta levonta
fogtam és bedobtam év záróra
vagy kilenc tíz jókora darab nagy darab követ iskola ablakon üvegen részegen
egyenesen betörtem kilenc ablakot vagy tíz
nagy voltam és erős voltam
díjazott verekedő voltam
javából nyírtam mindenkit
szóval akkor már kezdtem leállni
nem balhéztam leálltam
verekedtem olykor amikor jobban bebasztam
és
nem
elvesztettem
fejemet
olyankor
lekentem egy-egy balegyenest
azt szerettem
balegyenest
kedvencem
kredencen
ketrecben
itthon Fellegváron fenn
amikor gyerek voltam kis gyerekként úgy figyeltem ezt
amikor beszélték Józsiék
és
nagyapám is balegyenes
akkoriban voltam selyem gyerek voltam akkoriban
jólfésült meg minden ilyen
irigyeltem
titánkodó rokon Józsit irigyeltem
és
a
bandáját Kölkőt, Csámpórt, Pixi, Glóbusz
és akit elfelejtettem
azaz
nem jut eszembe a neve
titánok
aztán Fütyülőéknél lenn Dónát negyedben
titánibb lettem
mindenkinél
nyolc kilenc évesen
hányszor írtam le ezt
hányadszor írom le
ez a blog mi mindent el nem visel
mindent
le lehet írni
ide mindent
be lehet írni
annyit írok
és
addig írok míg betű lesz és amíg szó lesz
és nahát az lesz míg világ világ lesz szó meg betű mindig lesz
még ha papír lehet már nem lesz
mert vituálice
helyettes
jön
éter
digitális

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr442202456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása