Rendes

2010.08.09. 19:10

nem vagyok rendes

nem is leszek

nem

vagyok

rendes

csak azért beszéltél velem mert rendes vagyok

azt mondtad

hát nem

mondtam is

 

 

nem vagyok rendes nem vagyok rendes

ott

úgy megy

ki rendes

itt nem úgy megy

ítt épp ellenkezőleg

ki rendetlen

az a jó

példáúl én

én már kezdek jó lenni

nah látod

 

 

vagy lehet

csak

hogy

még

nem nyílt ki a szemed

nem is fog

akkor már .

 

Nagy tolvaj rabló

az vagy

az vagyok

nagy gazember .

 

Igen

ahogy mondom

oda

szarok

a

szoba

közepére ...

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr192210115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása