Nem fütyül

2010.08.13. 12:58

Nem fütyül
de
szerintem fütyül
csakhogy
magában 
belül
mély fütty reked
mélyen lélekben
nem meri kifütyülni
nem mer kifütyülni
engem
feladta
a
bíró szerepét
túlhaladtam
de
rág
érzem
ám
 nem
nevezem
át ..

Vagy át is nevezhetem
rácsira
az lesz
ha nem fütyül már
mert a rágást fel nem adja
nem az a fajta
kitartóan ellenséges
erős cigány
cigány
Fütyülő cigány
mondtam
cigányok másról sem beszélnek
minthogy
 az
 ellenség így
az
ellenség úgy
ezzel foglalkoznak
nagy általánosságban
tudománnyal
nem
problémáznak
mint én
akit
elszív számtan
nem pénzt számoltam
algebra mértan
testek
a
testeket
nézem
mértani alakokat
figyelem
alakzatokat
nőket
háromszögeket
rajzoltam
suliban

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr262218994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása