Facebookból

2010.08.21. 00:37

 
  Jó, hogy
kezd elmúlni a másnaposságom
de az a baj, hogy
ki is józanodok ...@

Elvitték
szemetet wednesday hozzám hasonlóan a sofőr is napraforgó magot
csemegézett ; nem tudtam lewebcamezni mert ..szóval lusta voltam
...
szerda, 10:36 ·

Milyen Leszel Ma Az Ember

*
*
*
* Szólj hozzá...

Atkári Farkas
Eltávolítás
Atkari Farkas basnake basnake basnake ...... ........
Atkari done knocked a snake right out!

Atkari Farkas előbb a baszni fox most pedig a basnake

mondtam h rá fox baszni
Atkari done clobbered a fox!

előbb a baszni fox most pedig a basnake

A fény legyen veled, a fény járjon előtted, fény vezessen sötét utadon ...

Relax the bowels - dinnye szilva megint dinnye ....
augusztus 16., 16:07 ·

mondtam én h meg foX halni ...
Atkari done clobbered a fox!


Angyali
üzenetet kaptam egy kisvárosból "ne gyere ide mert nem maradnál
életben" ... akármilegyek ha ez nem VILÁGSIKEEERRR
augusztus 15

Arizona, a füst a plafonig ér ..ha pont nem ment már fel a padlásra


julius 31 nah sz@róka szádba .....

FrontierVille: Time to eat ...- Csak lenne mit

Szép a nyár elhagytál ...na akkor mészafaszomba, s jha a házi papucsom is szétvan szakadva má-á-á-á-á-á--á-ááár do ré do ré mi fa so ...

Ma viszik a szemetet , - és jajistenem bolhaaa, bolháim vannak, írtási akció. julius 21


Szerda, viszik a szemetet....
www.youtube.com
artforwho's webcam video July 21, 2010, 12:07 AM Ez itt Veress, a szemetes és ott van a szomszédom is Tudor, az ezredes
július 21., 10:37 · Hozzászólok · Tetszik Nem tetszik · Visszajelzések megtekintése (2)2 hozzászólás elrejtése · Megosztás

*
*
*viszik a szemetet..
o
Tiri Kugyela te mostkomolyan ilyeneket videózol?
július 23., 15:22 · Tetszik Nem tetszik ·
o
Atkari Farkas anyám is csodálkozott amikor készültem lefilmezni ezt az 'akciót azt mondtam, hogy ez is egy vers ...:)
július 23., 16:26 · Tetszik Nem tetszik ·


Nem tudom mit vihettem túlzásba a zenét a rockot vagy a jazzt... vagy a szilvapálinkát ??? 'olyan fejfájásom van ...
július 19., 22:49 ·

Idén még nem láttam görög dinnyét csak sárgát , ezenkívül annyira olvasott lettem vagymi hogy már a szalonnát és a véresmájast is késsel és villával eszem mégjó hogy a szilvapálinka nah az még a megszokott medrében csörgedezik ...:) ...xd
július 19., 16:31 ·
Réka Lukoviczki kedveli ezt.

Ezt így reggel könnyebben megőltem-medve- mert délután abban a 40C°-os melegben tisztára lehetetlen medvét őlni ...:@

Végre itt a nyáááárrrr ... egész jó, hogy elhagytáááál ...:@:@

s Fény s nagyvilág énnékem ..a fészbukk ....xd ...)
július 18., 17:25 · Hozzászólok · Tetszik Nem tetszik

*
*
*
* Szólj hozzá...

Atkari Farkas
Eltávolítás
Atkari Farkas és akkor kijött az erdőből ez a medve ..és akkor nekiestem és kinyírtam ...:@

Friday felhívtam az RMDSZ-t "nem vagyok az országban zárja le a telefont mert sokat fizet..." ...no comment ...)
július 16., 13:06 ·


Itt sztem több a medve mint Romániában ...mackó mackó hátán ...

Végre itt a nyár ...:@ ...hát nem letörőltem az új nótát :@ ..nem mentettem leee.. a francba beléé... :@...és megvolt vagy négy jókora szakasz...:@ ....:@...:@ perszehogy kezdem előlről...itt a foró nyár... csask kár hogy elhagytál ....vagy jobb is-inkább ....xdxdxdxd
július 14., 17:27 · Hozzászólok · Tetszik Nem tetszik · Visszajelzések megtekintése (1)1 hozzászólás elrejtése
Réka Lukoviczki kedveli ezt.


Végre itt a nyár| kár hogy elhagytál | ...| elveszett remény |nem jössz vissza hozzám| soha már .... :@ ...nah semmi ijedség ez csak a legújabb számom refrénje ...:)...:)most írom..:)
július 14., 16:53 ·


nem nagyon hiszek ilyenekben de joineltem ha már felkért 1 régi haver
Susține copilăria fără durere


Szex után mit gondol rólad?
Atkari D:
1:"Hol a telóm, ezt el kell meséljem valakinek!"



Akkora szalonnás rántottát csináltam hogy - majdnem Ő evett meg engem ..xd mondom majdnem ...:))
július 13., 13:18 · Hozzászólok · Tetszik Nem tetszik · Visszajelzések megtekintése (1)1 hozzászólás elrejtése
Margaret Gall Fryer kedveli ezt.



julius 9 megint szántok vetek exelnökúrnak köszönhetően küldött üzemagyagot..



julius 4 heredánál buli

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr972236296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása