Lejött velem...(Fütyülő)

2010.10.11. 15:18

 
  Lejött ortopédiára velem
lejön
műtét előtt vizsgálat
velem
segítsen
és
lehet
paranoia
lehet más
nálam de elkezd magyarázza az
orvosnak
hogy én milyen hülye vagyok
ilyen hülye vagyok meg olyan hülye vagyok
hogy jóslatokat magyarázok
és
hogy
visszaveszünk mindent
lejön
velem
és mond ilyeneket
a dokinak
hát mondjad csak
aztán végül másnap egyedül mentem
elmentem Egyedül operálni
mármint a műtétre
az orvos erre
azt
mondta gazember vagyok
bingó
talált

és Bréda is hasonlóképpen a hátam mögött
ő
nem jött le velem
hanem
ott
ahol maradt ott zavart be Kara
azaz Karácsonyi Zsoltnak
hogy azt mondja nekem hogy küld csak el KLarának
aztán én beszélek vele
persze hogy beszélt vele
csak azt mondta neki
parancsba adta neki
hogy :
SEMMIT
Trehánynak semmit
semmit nem közlünk
na
nem is gond
Bréda leszop
hat
hét nyolc
aztán ennyi
vers
para normális
hogy
mennyi a baj a gond a probléma
ezekkel a
buzifaszfejekkel ...

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr412363038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása