Kezdem

2010.07.25. 12:30

Megint kezdem

kezdem

megint kezded

már megint kezded

megint hozakodsz elő faszoddal

szexuális problémákkal

kicsi lánynak

kezdem

csak most kezdem

komolyan venni

gyakorlatilag is komolyan venni

mert elméletileg eddig is komolyan vettem

gyakorlatban viszont hogyha egy nő mondott valamit

csak nevettem

valahogy semmibe vettem

pedig elméletileg mondom megvolt

pedig nah nah

nah pedig pedig

nem ismertem nőt

nőket

nem ismertem őket

nem ismertem ezt az ember fajtát

nem olyan mint én

más egészen

tetszik

tetszik

tetszik

szép

szép

tetszik

kezdem

kezdem

kezdem értékelni kezdem kezdeni értékelni amit hallok

nem így volt

erdőben pusztában

gyárban vasban sárban

tankban kézi gránátban bilincsben láncban

kilincsben

áram

gitárban

megrázott

a

kályha nem egyszer

három négy

ha nincs rajtad cipő

gitár nyakban hozzá nyúl kályha cső

áram

átmegy

negatív

pozitív

fizika

elmaradt

kilencedikben kaptam utolsó kettest

tízest utolsó tízest kaptam kilencedikben

Büdi János

neve tanárnak

jó tanár

elég jó tanár..

 

Kezdem

előlről kezdem

nem csak előlről

kezdem minden honnan

mindent kezdek

innen onnan

ahonnan

akarom onnan kezdem

és

már

de

ne

nem

nem

még mindig

azt csinálok amit akarok éppen

azt

azt csinálok amit akarok

kezdek

hinni

kezdek bízni nőben

ilyet

ki látott ilyet ?

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr412174479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása