Utolsó levél a Traviánról

2010.07.13. 22:21

Ezek szerint nem fogunk többet írni:) Na akkor szia:)
____________
rossz csont írta:

Tudod h nem alszok és ne légy fakír és állitsd meg tudom h megállítod csak most baszogatsz egy *lejre úgye ...
Punci- pina- picsa- puszi ..

*tudod mi a lej, a román pénz na .

Ha törölsz velem nem tárgyalsz többet, never say never ...
puszipinapuncipicsa

____________
HellGirl írta:

Törlök, és még biztos nem oldalak fel. Majd miután visszajöttem Erdélyből. Talán majd akkor... Ahogy alakul. Kül feleslegesen is írsz, szóval mehetsz aludni. Szia:)
____________
rossz csont írta:

De igenis hogy erőlködök és nem tudom hogy erőlködjek jobban mingyár össze is szarom magam annyira erőlködök , bocsánat a kifejezésért de ezt jobban nem tudom kifejezni hogy mennyire oda vagyok és vissza hogy NE TÖRŐLJ AZ ISTEM SZERELMÉRE NOM DU NOM DE DIEU NE TÖRŐLJ !!!!

Akármit megteszek csak ne törölj mit csináljak fejre állok ha akarod pedig nem tudok fejállást meg ilyeneket de ha akarod reggelig v három napig azt gyakorolom és két hét múlva már menni is fog onnan tudom h így van a zenékkel is ..:)

És mit gondolsz mégis mit lestem azon a skypeon vagy kit ha nem téged ? amióta letiltottál azóta is mégnézem naponta 2x v 3x hogy nem oldottál fel véletlenül nem akkor lépek ki már azért is mert ott rajtad kívül még csak egy csajom van, Saci akivel amúgy nem beszélek annyit meg aztán vele már nagyjából meg is van beszélve minden még annyit Saciról h 18 évet töltött december 2.-án és még h vele ha váltok két mondatot legutobb múlt hét végén azt mondta h megivott 6 katonát vagy mit ami szerinte bóros kóla na ennyit okosodtam tőle is ...De miatta elég ha felmegyek egy hónapban egyszer mert itt a volt s4-en elég nehéz időket éltünk át és na ...össze vagyunk eléggé melegedve :D ahhoz hogy ha arra járok Sopron vagy milyen városa melett benézhessek hozzá ...

Na úgye nem törölsz ??? :D


Akarod mondok egy miatyánkot valodi vatikáni nyelven olaszúl jó ...

Padre nostre qui sei nei cieli
cia sanctificato il tuo nome
venga il tuo regno
sia fatta lá tua volonta
come is cieli cosi in terra
dacci oggi il nostre pané quottidianno
rimetti a nostri debiti
comme noi li rimettiamo il nostri debbittori
non ce indure in tentatione
ma liberacci al male
..
innen ki kell guglizzam mert nem akar bejönni ...:)

itt a guglis pastezom:

Padre nostro, che sei nei cieli,
sia santificato il tuo nome,
venga il tuo regno,
sia fatta la tua volontà
come in cielo così in terra.
Dacci oggi
il nostro pane quotidiano,e
rimetti a noi i nostri debiti
come noi li rimettiamo
ai nostri debitori,
e non ci indurre in tentazione,
ma liberaci dal male.
Amen


az elsőt fejből írtam :P elég sok a hiba úgye ...persze esetünkben te vagy a padre nostro vagyis a mi atyánk és hozzád imádkozok hogy
NE TÖRÖLJ VAGYIS ÁLLÍTSD MEG A TÖRLÉST

na jó, ez megvolt ..jah és a Vatikánban olaszúl imátkoznak és nem latinul szóval én azt hittem mindig h latin közben olasz, csak azért mondom el..

De ha akármi óhajod lenne csak mond el és mindent teljesítek 30 000 kívánságodat csak hogy

ÁLLITSD MÁR MEG AZT A TÖRLÉST !!!!!!! PLS :)

PINAPUSZI PUSZIPINA PUNCIPUSZIPINAPUSZI *love**love**love*

Várom a pozitív választ h megállítottad a törlést vagyis ...
Skypeon feloldhatsz ha akarsz nem haragszom meg na ...:)


Jah és cs 3 nap Románia ?*love*




____________
HellGirl írta:

Pedig tényleg törlök. Nem szívesen, de törlök... "A felhasználó 69:36:47 törölve"
Ritkán jársz Skype-ra? Amíg nem lettél letíltva, én úgy láttam elég sokszor felmész.
Na de ne erőlködj, nem fogom leállítani a törlést. Egy ideig nem tudtam mi tévő legyek, de amikor láttam h nem tudok veled mit kezdeni már, akkor erre jutottam. És hát elég elszánt vagyok, már van akinek írtam búcsúlevelet. Még kap 1-2 emberke, és be is fejeztem:)
Amúgy nem tudom kibírnád-e h ne írj, de ezt úgy sem tudnám meg, mivel én holnap elutazok a nagy Republika Rumunijába... Mire visszaérek, az accom már törölve lesz:)
Egyszer talán még fel is oldalak Skype-on, de akkor nagyon jó kedvemben kell legyek:D Most totál elcseszettnek érzek mindent, de nyakamon a holnap, szóval nem érek rá ezen rágódni.
____________
rossz csont írta:

Hát szívesen és ha valamidet még el kell baszni fordúlj hozzám bizalommal ..És részben nagyon is örülnék ha igaz lenne h tényleg törölsz habár nem hiszem ...:P

De még így ilyen ünnepélyesen nem esküdtem meg mármint én ha egyszer megesküszöm az biztos h úgy van most erről meggyőződhetsz ha akarsz meglátod egy szó nem fog átmenni és kész , amúgy is ha kell neked valami tőlem ott a skype, habár oda ritkán járok de na meg találsz te ha akarsz youtube- on vagy Kolozsváron szóval elvileg semmi értelme h írjak neked , úgyhogy nincs miért törőlnöd érted vagy sem ?
Ok , ne törölj ...Mert össze töröd a szívemet ezzel ha törölsz nem azért mert nem látlak mert úgysem látlak vagy úgyis látlak de azért töröd össze a mert annyira foglak sajnálni emiatt hogycsakna ..:)

És amúgy mondtam már nem érsz el sokat ha törölnél is, mert oda költözök már tudom is kihez Janihoz a szomszédodhoz úgyis meg akarom baszni azt a lovat amelyik hasba rúgott téged ...Igen állatokkal is eresztem a szexet ha jobban felbasznak engem nem érdekel fiú v lány csak lyuk legyen *love*

Na ok megállítod a tőrlést , meglátod ha holnap reggelig v holnap estig még írok csak egy pontot is akkor ne állítsd meg de ha nem írok akkor megállítod ok ? 24 óráig meg lehet állítani ..:) Köszi szüpör vagy , puszipunci a pinádra *love*





____________
HellGirl írta:

Már elindítottam a törlést, és nem szándékozom megállítani. Már volt, hogy megígérted nem írsz, és mégis írtál. Szóval nem hiszek én már neked. Ez van.... Kár, hogy így alakult, de még barátkozom a helyzettel. Mégegyszer köszönöm:)
____________
rossz csont írta:

De Szilvikém ...:D :D:D:D::D

Neüjjjéskedddjjjélllmár :D

Amennyi eszed van még képes is vagy rá...Hiába mert akkor ha nem is két hét múlva de a nyár folyamán legkésőbb őszig oda költözök Temerinbe, meglátod .......:D


Esetleg fel ajánlhatok 1 MNT ?

Nade ...elvégre erre megy ki ez a játék vagy nem- törölni az ellenfelet ? Ha törölsz ki leszel írva a profilomra , obeliszket emelek az emlékedre :) Jó ? Boldog vagy ?*love**rolleyes*

Hogy elmondod a barátaidnak nagyon jó engem is érdekelnek az emberek ha nem is nagyon érek rá sokkal foglakozni de hátha barátra akadok ...


Tényleg na nem szeretném h törölj akkor tényleg nem írok többet szivemre teszem a kezem és úgy esküszöm h nem írok , na ok, nem törőlsz úgye ... ??? :)*love**rolleyes*

Temerinbe már ígyis úgyis elmegyek mégha még messziről is nézhetem csak meg h kivel is beszéltem nehogy már a végén ezért törőlj h oda költöztess , szóval akárhogy oda költözök érted nem kell törőlnöd ennek érdekében sem, na puszika a puncikádra , nem írok megígértem ....:)

S most szóval megörülök ha irsz két megnyugtató szót h nem törőlsz..

Puncipuszi*love**rolleyes**redface**veryhappy*

cs a te Ferid ..;)





____________
HellGirl írta:

Igazán csak gratulálni tudok.. Elérted, hogy töröljek:)
Sehogy sem tudok megszabadulni tőled. Az, hogy lekatázzalak, rengeteg időt elvenne, mert hosszú az út.
Mivel akárhogy is mondtam, hogy hagyd abba az írogatást, és mégsem tetted, maradt az, hogy törlök. Igazán nagyon köszönöm:) Még szeretnék szólni erről a számomra fontos embereknek, tudom lesz, akinek ez nem fog tetszeni, de ez van. A travi nem ér meg annyit, hogy egy önelégült, nagyravágyó, észileg nulla, de mégis okoskodó pöcsfej miatt szenvedjek. Azért szenvedés, mert már kész kín olvasni h miket írsz, sőt van, hogy el sem olvasom, hanem egyből törlöm. Csak sajna lófaszt sem ér, mert a bánat sem tudja miért, de még mindig nem vagy képes leszállni rólam, ami nagyon szar.
Nah mindegy, végülis valamilyen szinten, de így is elérem a célomat, mert nem fogsz írni. Nem lesz hova írnod :) Öröm megszabadulni tőled, és leszarom mikkel jössz nekem, de azért köszönöm hogy elbasztad a játékom, ügyes vagy, ehhez is tehetség kellett

 

 

 

U.I. S4-hez ...behehe

Most törlök én is s4-ről, megalapítottam a 2. falut meg lett a -jaj de sok- 20 arany és jah milyen jó volt ott és milyen boldogok voltunk de most is jó mert itt is épp olyan boldogok vagyunk ....Jobb is hogy nem beszélünk mert elmondom még mik ragadtak rám, mondjam el

 

elmondom

 

az öregség

 

majdnem elkezdtem számolni az időt

és ilyenek

 

ez tőled  szóval jó beszélni de hallgatni még jobb ....

 

Van egy fajta ilyen női bú vagy bánat vagy mi a búbánat van bennük

és átragad

szóval

 

 

nem ragad csak át akar ragadni el a kar ragadni valamennyire elragad mégis

de

én nem engedhetem meg magamnak azt a luxust hogy példáúl öreg legyek

és most szinte elkezdtem

azt is mondtam szombaton amikor

hívtak egy buliba hogy öreg vagyok

meg is haraptam a nyelvem

ilyet én soha nem mondtam és nem is fogok

még vagy ötven hatvan évig

...

 

Szóval ...Ennyi a boldogságról, ma ...

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csapda.blog.hu/api/trackback/id/tr742150145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása